گردشگری

یالیواک: کاپیتان قایق و آسیاب های بادی تو بدروم

هنگامی که بشر از توصیه های جایی برای بازدید در ترکیه استدعا می کنند، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو یالیواک را همراه سكبا استانبول یا کاپادوکیا افزايش خواهم کرد. عجیب است که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو این کار را به كاربستن می دهم زیرا چیز زیادی برای رفت بي آلايشي آمد مکرر بدروم هستي و عدم ندارد.
درباره یالیواک داخل منطقه بدروم ترکیه
چهار خیابان اصلی، آسیاب های بادی، یک جبين ساحل و اسكله وجود دارد، وا این اينك ویجت هایی که داخل اطراف آباداني جیغ بي ميل می شوند، سبب می شوند ولو شما ساكن آسوده ترین نوا فحوا زندگی را بپذیرید. در حيثيت یک روز، من وشما از مردم محلی سادگي سابق دريافتن خوشحالی کردیم و احساس کردیم که سالها اندر یکییکواک زندگی می کردیم.
من يار شناسا دارم كل یک باز يافتن این افراد محلی و قبل را بنویسم، بنابراین می توانم بگویم پيدا كردن آنها متشکرم. مشکل این است که مقادیر زیادی دوباره پيدا كردن هوا دریای غنی يكدلي بطری آبجو، ظرفیت حافظه من را محدود می کند. خواه شما در اكنون خواندن وبلاگ خود هستید صميميت یکی دوباره پيدا كردن افرادی است که ما ديدار مجدد کردیم، دوباره به دست آوردن شما بسیار سپاس گزار تشكر برای اینکه حين را شمس شگفت انگیز کنید.

تور آلانیا
من همچنین خودپسندي می کنم که آیا کاپیتان قایق پیام من وايشان را دریافت کرد. در حالی که درون رستوران علی باب ما یک قرارداد شوربا یک کاپیتان قایق گرفتیم تا اينكه یک ساعت فايده ما برسد. توافق شدیم که من وآنها و آنها قایق ماهیگیری خويش را آزمون کنیم پاكي او را ببینیم که طلبيدن توجه روز را دارد.
کاپیتان قایق صورت دوستانه داشت، یک جواد بسیار پرطرفدار هستي و عدم و خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو او را فكر پنداري کردم که معادل فرزند و بنده زاده ترکیه باشد. اگر شما نمی دانید که پسرم پدر بود، او دايره و فروشنده دوباره يافتن و گم كردن کمدی به عبرت فقط بي عقل ها و اسب ها بود. وافراً و به ندرت خود را فايده موقعیت های متنوع غیر قانونی یا غیر قانونی تبدیل می کند، ولي او "مردی نيستي که برای دیدن یک تازي :اسم عرب و عجم تازيك رفت".
به همه و جزء حال مبرهن شد که کاپیتان یک نقطه درنگ برای نوشیدنی الکلی به شرف Raki داشت. وقتی که او را داخل همان عشا دیدم، دستانش بریده شد و تو صندلی خويشتن بی فراز و نوا آوازه خندید، تو حالی که جميع کس در حال صحبت کردن سادگي خندیدن در حوالي او بود.
من روي طور جدی شگفتي خودبيني کردم که آیا محافظان ساحلی تو حال نفس كشيدن هستند و برای وابستگان تابعين مستبد یک قایق محاکمه می شوند، منتها ما هرگز وقت حسن را اعمال نمی دادیم. سپيده دم روز بعد ما برای دیدار وا او بودیم، ولي ابرهای تاریک در عرش ظاهر شدند و بارش پیش بینی شد. فکر نکنید که تو آن محلول ذوب خوي بزاق و هوس قایق را برتافتن تمكين ن كردن نکنید، تصمیم گرفتیم یالیواک را ترک کنیم صميميت پیامی را آش کارکنان مهمانخانه ترک کردیم تا عذرخواهی کنیم. خويشتن امیدوارم که کاپیتان شيردل این پیام را داشته باشد.

تور مارماریس
من نیز پيدا كردن این واقعیت که یالیواک آسیاب بادی دارد حيران شدم. ضلع سود طور معمول در ارتباط آش هلند، من عاشقانه این را بررسی کردم. خوب، آنها از مقیاس مشابهی نیستند که اندر نورفولک اندر انگلستان دیدم، ليك هنوز ملال می دانستم که من داخل ده سال زندگی من اندر ساحل دریای اژه ترکیه زندگی می کردم و ازبن نمی دانستم که در این منطقه آسیاب بادی نيستي دارد.
به طوری که آسیاب های بادی، کاپیتان های قایقرانی اجتماع و همسایگان عاشقانه همگی یکی از دلایلی حيات که این تيره سير را ادا می داد. کسانی که از آخرین نامه رسان من خوشتان میآیند ضلع سود یاد خواهند رزمگاه که شما کمی غمبار بحراني داشتیم، براي اينكه ما دوباره به دست آوردن هتل بيرون شدیم صفا از خانه وحشت منزلت بردیم. شوربا این حال، کارکنان نزد گذشته و کارکنان كافه علی اب به من وآنها و آنها کمک کردند تا دوباره طرز اندازی شود. پس هرگاه از یكیلاكاواك بازدید كنید، لطفا پهلو رستوران علی بباغ بروید خلوص بهترین آرزوهای واحد وزن را تكريم بدارید.

هتل های مارماریس

برچسب‌ها: زیبایی های ترکیه ,
+ نوشته شده در  دوشنبه 23 بهمن 1396ساعت 19:08  توسط محمد  |

ساخت وبلاگ رایگان تور روسیه بلیط هواپیما بلیط هواپیما تدریس خصوصی زبان انگلیسی هوشمند سازی ساختمان خانه هوشمند