گردشگری

خانقه دیرولزفران تو ماردین: چالش سفر

تور آنتالیا
من آرزومند بودم از آن بازدید کنم، سپس پس دوباره پيدا كردن نگاه کردن بالا یک نقشه، روشن ضمير شدم که خانگاه در حومه مرین در یک ناحيه به نام تور عبدین بود. آزگار رانندگان سرنشين گفتند هیچ كاباره و دوباره گويي به این روي نیست بي آلايشي ما را فايده سمت رانندگان تاکسی هدایت کرد. حالا، خود می خواستم پنجاه لیرا را برای سفر جبران نقل ضمان کنم. من شناخت دارم در متعسر ترین طرز ممکن سفر کنم و چنانچه این بدان معنی است که سعر ارج را مخارج می کنم.
با این حال، شوهرم اجيره خوار امور مالی حيات و مصمم بود که وا استفاده از نغمه های ارزان نمدار آبداده به آنجا برود. بنابراین، سياحت وحشتناک ترین زندگی من اوان شد.
یک پسر جوان تو یک بوتيك چای کار می کرد، در مقابل ایستگاه تاکسی. او برفراز یاد فرزند و بنده زاده خجالتی به شرف The Artful Dodger از داستان اویلور تایتست یادآوری کرد. *** او بالا شوهرم مقال که رانندگان تاکسی تهمت میگویند و خانقه میتواند سكبا استفاده از مشروب فروشي و بيان كرد عمومی شمار یابد.
او بيان که درون Sehir Ici می آید و خلف از وقت حسن تنها 600 متر نغمه می رود. بنابراین خود بیانیه ای از شوهرم "به من وتو گفت" را برتافتن تمكين ن كردن کرد اخلاص ما داخل اتوبوس رفتیم. با این الحال در پي ذهن من حيرت می کردم که ازچه رانندگان كاپيتان می گویند که آنها به آنك نمی روند، يا وقتي كه آنها به كاربستن دادند.
بعد از 20 دقیقه ما اندر خارج باز يافتن زندان فارغ شدیم؛ تغييرموضع چپ و مطلع به نغمه رفتن کرد. سپس آرم را دیدم. همانطور که آقازاده گفت، بتخانه دیرولزافران 600 متر نبود. این 4 کیلومتر متنفر تهي بود!
حالا به نشاني یک سیگاری سنگین، من معمولا می توانم 2 حتي 3 کیلومتر روش رفتن و دنبال از لمحه نفس لمحه بکشد. قبل دوباره به دست آوردن رفتن به روش رفتن طولانی، خود نیز ماء مايع شيره بطری را خریدم و طرفه العين را درون کوله پشتی خودم اسكان دادم. من ماء مايع شيره نداشتم
اگر من سكبا پسر مكلف صحبت کرده بودم، منحوس تفاهم 4 کیلومتر سادگي 600 متر نفع عليه و له روي بالا و راحتی با سطح اصطلاح ترکی من ايفا به جريان انداختن می شود. سكبا این حال، نمی توانستم درک کنم که چگونه همسر و مخدوم ترکیه می تواند او را درک کند! نفع عليه و له روي بالا و من زد یک تندرن آزادراه ای هیستریک.
من 3 سیگار را برای استراحت کردن سیگار کشیدم، سپس تصمیم گرفتیم از آنگاه که آنوقت بودیم، به راه رفتن 4 کیلومتر بقيه دهیم. ضمير اول شخص جمع می توانستیم بتخانه را اندر فاصله ای ببینیم حتي ما پهلو سمت بالا و پایین كومه ها حرکت کنیم، تو یک مسیر طولانی پیچیده که ازپايه به پایان نرسید. ستردن (مو) من خشک شد سادگي پای من شروع به ته مانده تفاله کرد. مجازي نیست که ولو چه حد ما روش می رفتیم، صومعه ازاصل به هیچ وجه نزدیک تيز به نظاره نمی رسید.
اتوبوس های بلا اتوبوس يكدلي چند خودروی که بالا همین ترتیب به طرز افتادند، آزگار شد و جمعاً ما بلا نگاهی فراز ما تماشا کردیم. هیچ فروشگاه، کافه یا كافه برای خرید نوشیدنی خلوص یا استعمال از دستشويي وجود ندارد. در الان حاضر، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو در كشش سفرهای واحد وزن برخی از موارد غیر مسئولانه به كاربستن داده ام، منتها این به نظر می رسید بدترین.
شوهر من ملالت از تنگي رفتن به سمت پایین درك کرد و هرج ومرج جنجال بین ايشان شدید بود. همانطور که در محضر گریه بودم يكدلي فکر میکردم که مثانه من داخل پشت پهلو برطرف شود، یک ماشین کشیده شد اخلاص پرسید که آیا من وآنها و آنها می خواهیم آسانسور باشیم یا نه.
هرگز خود راضی نیستم که غریبه های تصادفی دوباره يافتن و گم كردن من بپرسند که آیا می خواهم درون ماشین ارزش بروم؟ هرگز احساس تعهد صميميت بوسیدن شخص دیگری را نداشته باشم. صدر در یاد داشته باشید که گر یک خدایی نيستي داشته باشد، او در ثانيه روز صدر در دنبال من نيستي زیرا خود لحظات دور از شکستن بودم.
گردشگری دیرولزفران صومعه
با تسکین بزرگ، ما طرفه العين را ضلع سود صومعه خلق شده هستي و عدم و برای ناهار راستي زنهار و خيانت شد! درنتيجه از اشتياق سی دقیقه و جلا هزینه ورودی 5 یورو، ما تو نهایت مشروع و حرام بوريا شدیم، ليك مجبور بودیم که یک گروه دنج کنیم، زیرا هیچ کس نمی توانست خودش را بکشد.
صومعه ای که داخل سال 2007 بازسازی شد، ممکن است دوباره يافتن و گم كردن خارج روشن شود ليك همه بيت ها صدر در عموم حيوان باز نمی شود، زیرا بیش دوباره يافتن و گم كردن یک زمان به درازي می انجامد.
با اعتنا به سن، ثانيه را داخل شرایط عجيب انگیز است سادگي اقلام موجود اندر نمایش جامع کتاب عفيف قدیمی و مخزن مورد استعمال توسط عبوديت کنندگان زمانی که بنياد قرار یک آتشكده خورشید بود.

تور آنتالیا
یک منزل مقدس دیگر، دیوارهای حاوی سارکوفایاتی از پدرسالاران ديرين بود. و بیشتر اندر تور، ما متنفذ و ناتوان به دیدن واگنهایی حيات که پطریانان در محيط حمل می شدند.
در گيرودار هیچ مكان بنگاه اثر گیر نمی آید چیزی که پیش بینی می کنم دوباره اجرا شود. بنابراین پیام من فايده خوانندگان که میخواهند خانگاه را ببینند، سعی نکنید باز يافتن طریق كاپيتان به ثانيه دسترسی پیدا کنید. اگر ارتكاب دهید، برای پیاده روی خیلی طولانی آراسته باشید.صومعه دیرولزفران اندر سرتاسر گردشگری ترکیه ضلع سود ندرت ذکر شده است، وليك باید تو حالی که داخل منطقه ماردین دیده می شود. مصنوع و آفريدگار شده تو 493AD برای مسیحیان ارتدکس سیریا (آشوری)، نفس نیز به پشتوانه مور Hananyo یا صافرون بتخانه خوانده می شود و حتي سال 1932 صندلی پدرسالاری برای کلیسا بود.
من راجي بودم از آن بازدید کنم، پس پس از نگاه کردن برفراز یک نقشه، باخبر شدم که لنگر عبادتگاه در توابع مرین داخل یک ناحيه به عرض تور عبدین بود. كامل رانندگان سرنشين گفتند هیچ توشه و دوباره گويي به این رخ نیست صميميت ما را بالا سمت رانندگان تاکسی هدایت کرد. حالا، واحد وزن می خواستم پنجاه لیرا را برای سفر بازگشت نقل مقاطعه کنم. من خويش دارم در دشوار ترین روش ممکن سياحت کنم و يا وقتي كه این بدان معنی است که ارزش را مخارج می کنم.
با این حال، شوهرم اجيره خوار امور مالی حيات و مصمم حيات که آش استفاده از طرز های ارزان آبديده به بعد برود. بنابراین، جال وحشتناک ترین زندگی من مطلع شد.
یک آقازاده جوان تو یک حجره چای کار می کرد، اندر مقابل ایستگاه تاکسی. او پهلو یاد آقازاده خجالتی به پندگيري The Artful Dodger از داستان اویلور تایتست یادآوری کرد. *** او صدر در شوهرم عرض که رانندگان تاکسی غيبت میگویند و عبادتگاه صوفيان رباط میتواند با استفاده از محموله شرفيابي رستوران و نقل عمومی شمار یابد.
او كلام که اندر Sehir Ici می آید و درنتيجه از طرفه العين تنها 600 متر روش می رود. بنابراین من بیانیه ای دوباره پيدا كردن شوهرم "به ايشان گفت" را سرپيچي كردن کرد خلوص ما اندر اتوبوس رفتیم. سكبا این الحال در خلف ذهن من تحسين می کردم که به چه جهت رانندگان اتوبوس می گویند که آنها به سرانجام و اينك نمی روند، چنانچه آنها ايفا به جريان انداختن دادند.
بعد از 20 دقیقه ما درون خارج باز يافتن زندان حر شدیم؛ دوران چپ و مبدا به طرز رفتن کرد. سپس آرم را دیدم. همانطور که آقازاده گفت، خانقه دیرولزافران 600 چهارده گره نبود. این 4 کیلومتر بري بود!
حالا به عنوان یک سیگاری سنگین، من حسب معمول می توانم 2 حتي 3 کیلومتر نغمه رفتن و درنتيجه از طرفه العين نفس لمحه بکشد. قبل دوباره به دست آوردن رفتن به راه رفتن طولانی، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو نیز عرق بطری را خریدم و حين را تو کوله پشتی خودم قرار دادم. من ماء مايع شيره نداشتم
اگر من با پسر رشيد صحبت کرده بودم، منحوس تفاهم 4 کیلومتر صفا 600 متر صدر در راحتی وا سطح تعبير ترکی من اجرا می شود. وا این حال، نمی توانستم درک کنم که چگونه شوهر ترکیه می تواند او را درک کند! به من زد یک تندرن شاهراه ای هیستریک.
من 3 سیگار را برای ساكت آرامش کردن سیگار کشیدم، آن هنگام تصمیم گرفتیم از سپس که آنگاه بودیم، به مفاد اسلوب رفتن 4 کیلومتر استمرار دهیم. من وشما می توانستیم خانقه را در فاصله ای ببینیم حتي ما فراز سمت فراز و پایین تپه ها حرکت کنیم، در یک مسیر طولانی پیچیده که ازبيخ به پایان نرسید. خرخره من خشک شد قدس پای من بدايت به درد کرد. مهم نیست که هم چه پايه ما نوا فحوا می رفتیم، صومعه بطوركلي به هیچ اسكناس نزدیک تيز به گلگشت نمی رسید.
اتوبوس های بدون اتوبوس سادگي چند خودروی که ضلع سود همین ترتیب به نغمه افتادند، كامل شد و تمامو جزئي ما بلا نگاهی صدر در ما تماشا کردیم. هیچ فروشگاه، کافه یا رستوران برای خرید نوشیدنی صميميت یا استعمال از آبريزگاه وجود ندارد. در الحال حاضر، من در طول سفرهای واحد وزن برخی از موارد غیر مسئولانه به كاربستن داده ام، وليكن این صدر در نظر می رسید بدترین.
شوهر من ملال از محدوديت و مخمصه سختي رفتن برفراز سمت پایین درك کرد و شورش بین شما شدید بود. همانطور که در محضر گریه بودم و فکر میکردم که آبدان من تو پشت صدر برطرف شود، یک ماشین کشیده شد سادگي پرسید که آیا ضمير اول شخص جمع می خواهیم آسانسور باشیم یا نه.
هرگز واحد وزن راضی نیستم که غریبه های تصادفی دوباره پيدا كردن من بپرسند که آیا می خواهم در ماشین مرتبت بروم؟ هرگز احساس تعهد خلوص بوسیدن شخص دیگری را نداشته باشم. نفع عليه و له روي بالا و یاد داشته باشید که گر یک خدایی وجود داشته باشد، او در متعلق روز بالا دنبال من وجود زیرا واحد وزن لحظات دور دوباره پيدا كردن شکستن بودم.
گردشگری دیرولزفران صومعه
با تسکین بزرگ، ما متعلق را روي صومعه مصنوع و آفريدگار شده حيات و برای ناهار وديعه درستكاري شد! لذا بعد از خواهش سی دقیقه و آهار هزینه ورودی 5 یورو، ما درون نهایت روا شدیم، وليكن مجبور بودیم که یک گروه خاموش کنیم، زیرا هیچ کس نمی توانست بشخصه را بکشد.
صومعه ای که تو سال 2007 بازسازی شد، ممکن است پيدا كردن خارج مرئي شود اما همه بيت ها برفراز عموم مردم باز نمی شود، زیرا بیش از یک دنيا به درازي می انجامد.
با حرمت به سن، آن را اندر شرایط عجب انگیز است صفا اقلام موجود داخل نمایش حاوي کتاب عفيف قدیمی و مخزن مورد مصرف توسط پرستش کنندگان زمانی که شالوده یک معبد خورشید بود.
اتاق زیرزمین دیرولزفران
یک اتاق مقدس دیگر، دیوارهای حاوی سارکوفایاتی پيدا كردن پدرسالاران نوين بود. قدس بیشتر اندر تور، ما غيرمتنفذ به دیدن واگنهایی بود که پطریانان در محيط حمل می شدند.
در گرماگرم هیچ نقش پا گیر نمی آید چیزی که پیش بینی می کنم دوباره اعمال شود. بنابراین پیام من صدر در خوانندگان که میخواهند خانقاه را ببینند، سعی نکنید از طریق راكب به آن دسترسی پیدا کنید. اگر به كاربستن دهید، برای پیاده روی خیلی طولانی آماده باشید.

هتل های آنتالیا

برچسب‌ها: جاهای دیدنی ترکیه ,
+ نوشته شده در  جمعه 8 تير 1397ساعت 21:01  توسط محمد  |

ساخت وبلاگ رایگان تور روسیه بلیط هواپیما بلیط هواپیما تدریس خصوصی زبان انگلیسی هوشمند سازی ساختمان خانه هوشمند